Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Flickan Duktig - 18 maj 2011 10:45

I evigheter har jag varit förkyld nu känns det som. Men i själva verket är det "bara" 1,5 vecka. Den tiden har i alla fall för mig känts sjukt lång! Hur mycket slem och snor kan det rimligen finnas i en vuxen människas kropp? Tycker att jag inte gör annat än att hosta upp och snyta ut dagarna i ända. Jag är less på det nu. 

Hör ni det baciller? Ge er aaaaav!!! *Schas*

   

Igår var det gruppbehandling och då fick jag veta att det inte är något nästa vecka. *Sorg* Jag får väldigt mycket ut av att gå på dessa träffar. Givetvis är det ansträngande för hjärnan och det kan vara oerhört jobbigt med insikten om mitt eget beteende. Men i och med att alla deltagare har samma sjukdomsbild som jag så förstår vi varandra så bra utan att behöva förklara ihjäl sig... Och det känns skönt att bli BETRODD!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards